Τεχνικές οδηγίες για τους Πανελλήνιους αγώνες 50,100 και 120 χλμ που θα διεξαχθούν στην Ψάθα το Σάββατο 11 Δεκεμβρίου
1. Το λεωφορείο θα αναχωρήσει με τους συμμετέχοντες που δεν έχουν δικό τους μέσον, μπροστά απο το ξενοδοχείο stanley στην πλατεία Καραισκάκη στην Αθήνα στις 04.30 ακριβως ….παρακαλούνται ολοι-ολες να ευρίσκονται στον χωρο επιβίβασης στις 04.15 για να μην χαθεί χρόνος στην επιβίβαση-μεταφορά τους στην Ψάθα αφού πρέπει να εκκινήσουν οι αγώνες στις 06.30 ακριβώς… το λεωφορείο θα αναχωρήσει από την Ψάθα προς Αθήνα μεταφέροντας τους αθλητές των 50 χλμ μετά την ολοκλήρωση του αγωνα και των απονομών στις 13.15 και επίσης τους αθλητές των 100 και 120 χλμ στις 19.30 το βράδυ
2. Όλοι οι συμμετέχοντες -ουσες οφείλουν να έχουν φακό κεφαλής για την ομαλή -ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων λόγω μη επαρκούς φωτισμού στις ώρες 06.30 -07.15 και 17.30-19.00… το μέτρο είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με απόφαση της αστυνομικής αρχής…
3.οσοι-οσες έχουν δικιά τους υλικά για την τροφοδοσία τους θα τα παραδώσουν στην οργανωτική επιτροπή και θα τοποθετηθούν σε ειδικό τραπέζι με τον αριθμό της συμμετοχής τους που θα αναγράφουν πάνω στις σακούλες τους..
4. Όλοι-ολες οφείλουν να προσέλθουν στην γραμματεία του αγωνα προσκομίζοντάς είτε πιστοποιητικό ολοκληρωμένου εμβολιασμού, είτε πιστοποιητικό νόσησης εντός του τελευταίου εξάμηνου, είτε rapid τεστ 48 ώρου, είτε μοριακό τεστ 72 ωρου προ του αγώνα…..προσοχή αθλητής-αθλήτρια που δεν θα προσκομίσει κάποιο από αυτά τα αποδεικτικά προσέλευσης ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ
5. Για την παραλαβή των αριθμών -chip συμμετοχής ορίζεται η 05.30 με την γραμματεία των αγώνων να ευρίσκεται εντός του καφέ paradise στην Ψάθα
6.Το όριο του αγώνα των 50 χλμ ορίζεται στις 06.30ωρες, , εκείνο των 100 χλμ στις 12.30 , ενώ για τους άνδρες στα 120 χλμ για πρόκριση στο Σπάρταθλον ορίζονται οι 12 ωρες και στις γυναίκες οι 12.30 ωρες…όριο λήξης των αγώνων 100 και 120 χλμ είναι στις 19.00 με την δυνατότητα οποιος-οποια δεν τερματίσει εντός αυτού του χρονικού ορίου να συνεχίσει με δική του ευθύνη ως τις 19.20 ….
7. Δεν επιτρέπεται σε αθλητες-αθλητριες να συνοδεύονται από άλλους συνοδούς ειτε δρομείς, είτε ποδηλάτες, είτε με αυτοκίνητο σε κανένα σημείο της διαδρομής των 3.340 μέτρων του αγώνα καθόλη την διάρκεια αυτού σε αντίθετη περίπτωση και μετά απο πρώτη παρατήρηση ο αθλητής-αθλητρια θα αποκλείεται από τον αγωνα που συμμετέχει..
8.Επιτρεπεται η χρήση ακουστικών μουσικής μόνο από το ένα αυτί για την δυνατότητα επικοινωνίας του αθλητη-αθλητριας με την διοργάνωση-περιβάλλοντα χώρο .
9. Οι απονομές θα διεξαχθούν με βάση τα υγειονομικά πρωτόκολλα αμέσως μετα την συμπλήρωση των τιμητικών θέσεων γενικής κατάταξης σε κάθε αγωνα ενώ οι επόμενοι της κατάταξης θα παραλαμβάνουν αμέσως μετά τον τερματισμό τα μετάλλια τους από την γραμματεία.
10. Τα ατομικά είδη για τους μη έχοντες συνοδούς-αυτοκίνητα κτλ θα είναι φυλαγμένα μέσα στο cafe paradise σε ειδικό χώρο φύλαξης…
11.Η οργανωτική επιτροπή την Παρασκευή στις 20.00 θα αναρτήσει τους αριθμούς των συμμετεχόντων σε κάθε αγώνα… 12. Οι αγώνες θα διεξαχθούν σε κυκλική διαδρομή επαρκώς σημασμένη απόστασης 3.340 μέτρων ητοι 15 γύροι στα 50 χλμ, 30 γυροι στα 100 χλμ και 36 γύροι στα 120 χλμ με ηλεκτρονική χρονομέτρηση-καταμέτρηση του κάθε συμμετέχοντα-ουσας. Αν κάποιος -α δεν ολοκληρώσει την αγωνιστική του προσπάθεια θα λάβει χρόνο και χιλιόμετρα ανάλογα των γύρων που θα έχει ήδη ολοκληρώσει.
13. θα υπάρχει υγειονομική κάλυψη των αγώνων καθολη την διάρκεια τους και σε κάθε ιατρικό πρόβλημα -αν χρειασθεί-άμεση παρέμβαση απο τους γιατρούς του αγώνα…. Καλό-υγιή τερματισμό σε ολους-ολες στους αγώνες που θα διεξαχθούν με καλές καιρικές συνθήκες όπως δείχνουν όλα τα προγνωστικά μοντέλα …. με αγάπη και ειλικρινείς ευχές η οργανωτική επιτροπή του αγώνα και το ΔΣ του ΑΠΣ ΑΠΟΛΛΩΝ ΔΥΤ ΑΤΤΙΚΗΣ.